Social Media 2.0: The power of AI to creatively manage your content (AISM)

Specialized training, Artificial Intelligence

Social networks and artificial intelligence are the basis of successful marketing and communication with clients today. While social networks such as Facebook, Instagram and LinkedIn bring opportunities to be closer to customers and effectively manage corporate presence, artificial intelligence offers tools for automation, content creation and data analysis.

This two-day course will not only help you thoroughly understand and better use social networks, but also give you a practical introduction to how to use AI tools effectively, integrate AI into your daily work, and maximize the impact of your social content.

This course is designed for those who want to streamline their marketing activities, take them to the next level and be at the forefront of innovation. Get ready for practical exercises, tips and tricks that you will be able to apply immediately to your practice.

Location, current course term



Brno + online (volitelně)
11/18/2024 - 11/19/2024 CZECH
Order
Vlastní Školení na míru (termín, lokalita, obsah, délka)

The course:

Hide detail
  • Den 1: Sociální sítě 2.0
  • Úvod do sociálních sítí
    1. Facebook vs. Instagram vs. LinkedIn
    2. Sociální sítě jako způsob, jak být zákazníkům blíž
    3. Principy sociálních sítí – co od nich očekávat, jak je správně využít.
  • Firemní stránky
    1. Jak nastavit firemní stránku na Facebooku, Instagramu a LinkedInu
    2. Soukromé zprávy a interakce se zákazníky
    3. Zvýšení dosahů a jak na správný hashtag (#).
  • Tvorba obsahu a brandu
    1. Jak má vypadat správný příspěvek
    2. Jak budovat brand a dlouhodobě posilovat firemní identitu
    3. Soutěže na sociálních sítích – jak je využít ke zvýšení interakce.
  • Facebookové skupiny
    1. Výhody a síla skupin
    2. Jak zvolit správnou skupinu, zakládat ji a pracovat s ní
    3. Jak pozvat veřejnost a využít skupiny k šíření povědomí.
  • Facebooková reklama
    1. Jak ji nastavit
    2. Zakázaná témata a na co si dát pozor
    3. Praktická cvičení v nastavení reklamy.
  • Automatizace správy sociálních sítí
    1. Plánování příspěvků a správa více sítí najednou
    2. Automatizace interakcí pomocí nástrojů pro Direct messages.
  • Den 2: Síla umělé inteligence ve vašem obsahu pro maximální dopad
  • Seznámení s umělou inteligencí (AI)
    1. Co je AI a proč je důležitá v marketingu a kreativitě
    2. Živé ukázky využití AI ve světě a u nás.
  • Generování textů s pomocí AI
    1. Jak správně zadávat dotazy (prompty) v nástrojích jako ChatGPT, BingChat, Google Bard
    2. Jak se nenechat oklamat a efektivně psát emaily, příspěvky na sítě, inzeráty apod.
    3. Praktická cvičení na generování textů.
  • Šablony promptů a rešerše
    1. Jak fungují šablony promptů a jak je tvořit
    2. Srovnání různých přístupů a praktická cvičení na tvorbu vlastních šablon.
  • Generování obrázků a tvorba designu s AI
    1. Kdy využít umělou inteligenci pro generování obrázků
    2. Jak používat Adobe Firefly, Bing Create a Canva
    3. Praktické cvičení na generování a úpravy obrázků.
  • Další nástroje AI a jejich využití ve firmě
    1. Analýza SEO, tvorba SEO obsahu a analýza dat
    2. Přehled různých AI nástrojů pro marketing a personalistiku
    3. Praktická cvičení dle potřeb a zaměření účastníků.
Assumed knowledge:
PC basics, basic orientation in social media, experience in using the internet.
Schedule:
2 days (9:00 AM - 5:00 PM )
Course price:
336.00 € ( 406.56 € incl. 21% VAT)
Language: