Design Patterns in C (C3)
Programming, C, C++
Location, current course term
Contact us
The course:
Hide detail
-
Návrhové vzory (design patterns)
-
Opakující se vzory v návrhu programů
-
Možnosti struktur v C
-
Vnořené struktury a pointery
-
Nepřímá volání
-
Polymorfní operace
-
Rozhraní (operations)
-
Objektově orientované prvky v C
-
Implementace OOP
-
Specifické rysy jazyka C
-
Absence objektového modelu
-
Struktury a offsety
-
Alokace paměti
-
Filosofie jazyka
-
Vytváření instancí (creational patterns)
-
Továrna (factory)
-
Stavitel (builder)
-
Jedináček (singleton)
-
Prototyp (prototype)
-
Dealokace a implementace RAII
-
Strukturální vzory (structural patterns)
-
Most (bridge)
-
Fasáda (facade)
-
Adaptér (adapter)
-
Dekorátor (decorator)
-
Zástupce (proxy)
-
Vzory chování instance (behavioral patterns)
-
Řetěz zodpovědnosti (chain of responsibility)
-
Příkaz (command)
-
Iterátor (iterator)
-
Generátor (generator)
-
Prostředník (mediator)
-
Pozorovatel (observer)
-
Služebník (servant)
-
Návštěvník (visitor)
-
Šablonová metoda (template method)
-
Specifické vzory
-
Intruzivní datové struktury
-
Omezení alokace paměti
-
Systémové programování
-
Další vzory
-
Paralelní zpracování
-
Asynchronní event loop
-
Vlákna a procesy
-
Transakční zpracování
-
Obecná doporučení
-
Výběr návrhových vzorů
-
Volba nástrojů jazyka
-
Zpětná a dopředná kompatibilita
-
Recommended previous course:
-
C Language - Advanced Programming (C2)
-
Schedule:
-
4 days (9:00 AM - 5:00 PM )
-
Language:
-