Blender - Sculpting and creating complex models (BLR2)
Graphics, 3D Graphics
Location, current course term
The course:
Hide detail
-
Připomenutí důležitých základů 3D
-
Rekapitulace základních principů tvorby modelů
-
Připomenutí nejdůležitější terminologie práce ve 3D
-
Úpravy nastavení scén
-
Organické modelování - Sculpting
-
Příprava a využití základního modelu (Base mesh)
-
Úrovně detailů modelu
-
Práce se sochařskými nástroji
-
Vrstevní detailů
-
Práce se štětci
-
Variace tvarů a stavů modelu (Blend shapes)
-
Retopologie a zapékání detailů do textur
-
Topologie modelu vhodná pro animace a zábavní průmysl
-
Pokročilé techniky UV mapování
-
Přenášení detailů z komplexních na optimalizované modely
-
Modelování komplexních tvarů
-
Spojování a průniky tvarů
-
Efektivní práce s topologií modelu
-
Zkratky a nástroje pro rychlejší modelování
-
Modelování pomocí křivek
-
Využití křivek pro polygonální modelování
-
Duplikování objektů pomocí křivek
-
Využití křivek pro modelování povrchů
-
NURBS povrchy
-
Parametrické modelování
-
Využití modifikátorů pro modelování komplexních tvarů
-
Kombinace modelovacích technik
-
Seznámení se s Geometry nodes
-
Recommended subsequent course:
-
Blender - Advanced Materials and Rendering (BLR3)
-
Schedule:
-
2 days (9:00 AM - 5:00 PM )
-
Course price:
-
300.00 € ( 363.00 € incl. 21% VAT)
-
Language:
-